Mercedes: «Τέλος τα hypercars με μοτέρ Formula 1»

Η Mercedes παιδεύτηκε πολύ για να κάνει πράξη το One, μεταφέροντας και προσαρμόζοντας το κινητήριο σύνολο από το μονοθέσιο της Formula 1 σε αυτοκίνητο παραγωγής. Πέντε χρόνια χρειάστηκαν, με πολλές καθυστερήσεις και ακόμα περισσότερα κονδύλια, ενώ οι ίδιοι, οι Γερμανοί, δήλωναν μεταξύ σοβαρού και αστείου πως ήταν μεθυσμένοι όταν έδιναν το «OK». Όπως λέει και πάλι η ίδια, η Mercedes-AMG, το υπερ-εξελιγμένο τεχνολογικά hypercar δεν θα έχει συνέχεια.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης του One, Steffen Jastrow, η μεταφορά συνόλου F1 σε κανονικό αυτοκίνητο -έστω επιπέδου hypercar- από εξαιρετικά δύσκολη θα καταστεί αδύνατη προσεχώς, αλλά όχι λόγω κόστους ή εμπορικών λόγων. Αιτία και εδώ, είναι οι ρύποι: «Υπήρχαν τεράστιες δυσκολίες στην εναρμόνιση του κινητήρα με τον κύκλο WLTP. Δεν θα έλεγα ότι αποκλείεται να ξαναβγάλουμε hypercar στο μέλλον, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε τέτοια σχέδια. Για ένα με κινητήρα Formula 1 ειδικά; Δεν υπάρχει περίπτωση – κι όχι μόνο από τη Mercedes-AMG, αλλά από κανέναν κατασκευαστή. Πιστεύω αυτή είναι η μοναδική φορά».

Με το Euro 7 να δημιουργεί πονοκεφάλους ακόμα και στα mainstream plug-in υβριδικά, αντιλαμβάνεται εύκολα κάποιος τα εμπόδια που ορθώνονται στην εξέλιξη οποιουδήποτε hypercar με κινητήρα εσωτερικής καύσης, πολλώ δε μάλλω καταγωγής F1. Τα ηλεκτρικά, αντίθετα, όπως το Rimac Nevera ή η Lotus Evija είναι πολύ πιθανότερο να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του γερμανικού κολοσσού στο μέλλον. Να θυμίσουμε πως το «Ένα» διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, κεραμικά φρένα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και 1.063 ίππους, που πηγάζουν από τον 1.600άρη V6 twinturbo και τους 4 ηλεκτροκινητήρες, επιτρέποντας στο One να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 2,9 δλ. και στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ., με την τελική στα 352 χλμ./ώρα. H παραγωγή του, τέλος, θα περιοριστεί σε 275 κομμάτια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035 …
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών …
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ! …
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store