Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα

Δυο χρονιά μετά την παρουσίασή του, το ταχύτερο Koenigsegg όλων των εποχών μπαίνει στην παραγωγή. Πριν να συμβεί αυτό, όμως, το Jesko θα πρέπει να περάσει ένα τελευταίο στάδιο δοκιμών.

Σε αυτές περιλαμβάνονται οι πολύ θερμές συνθήκες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, όπου η σουηδική φίρμα διατηρεί μεγάλο μέρος του αγοραστικού της κοινού. Το Jesko, μαζί με τον Christian von Koenigsegg, βρέθηκαν στην πίστα του Ντουμπάι για τη διεξαγωγή δοκιμών, αλλά φυσικά και τις απαραίτητες προωθητικές ενέργειες. Όπως αναμενόταν, το Jesko ολοκλήρωσε τις δοκιμές χωρίς πρόβλημα. «Ούτε που ίδρωσε», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο δημιουργός του.

Το σουηδικό hypercar προκαλεί σεισμό με 1.625 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1.500 Nm ροπής (με καύσιμο E85, 1.300 άλογα με 100άρα βενζίνη) , προσφορά ενός 5.0 V8 twinturbo που έχει εξελίξει το πολυδύναμο επιτελείο του Christian von Koenigsegg. Η χρήση εξωτικών υλικών σε αμάξωμα, σασί και πολλά ακόμα μηχανικά μέρη περιορίζει το βάρος στα 1.420 κιλά, χαρίζοντας μια εξωπραγματική σχέση βάρους-ισχύος.  Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο απίστευτο 0,88, ούτως εστί πως κάθε ένα από τα 1.600 άλογα του μοτέρ έχει να κινήσει 880 γραμμάρια!

 

Σε συνδυασμό με το επαναστατικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Light Speed Transmission, που χρησιμοποιεί δίσκους αντί για συγχρονιζέ και μπορεί να «πηδήξει» μέχρι 4 ταχύτητες (από 9η σε 5η, για παράδειγμα), και την τελευταία λέξη της αεροδυναμικής (800 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα1 τόνος στα 275 χλμ./ώρα και 1.400 κιλά στα 480), το σουηδικό «αεροπλάνο» επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,9 δλ. και φτάνει μέχρι τα 482 χλμ./ώρα. Το Absolut, δε, έχει στόχο τα 500 χλμ./ώρα και επιστημονικά αποδεδειγμένα δυναμική για τελική 531 χλμ./ώρα! Περιμένουμε ακόμα πιο απίστευτα πράγματα, δηλαδή. Εξάλλου, ο ίδιος ο Κoenigsegg έχει δηλώσει πως ταχύτερο αυτοκίνητο από το Jesko δεν πρόκειται να κατασκευάσει.

Μόλις 125 κομμάτια θα βγουν από το εργοστάσιο του Ängelholm, με το αντίτιμο να διαμορφώνεται κατ’ ελάχιστο στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα «πάνω κάτω» ήρθαν για Ferrari 488 Pista
Τα «πάνω κάτω» ήρθαν για Ferrari 488 Pista
Καινούργιο Honda CRX ηλικίας 31 ετών!
Καινούργιο Honda CRX ηλικίας 31 ετών!
Γιαγιά φύλαγε σε γκαράζ Countach και Ferrari!
Γιαγιά φύλαγε σε γκαράζ Countach και Ferrari!
Honda NSX με 644.000 χλμ. συνεχίζει απτόητο
Honda NSX με 644.000 χλμ. συνεχίζει απτόητο
Βρομούσες καθυστερούν την παράδοση αυτοκινήτων!
Βρομούσες καθυστερούν την παράδοση αυτοκινήτων! …
Το SUV της Lancia δίνει σήμα αναγέννησης
Το SUV της Lancia δίνει σήμα αναγέννησης
Στο σεργιάνι αγοραστή Honda Civic Type R 800 ίππων!
Στο σεργιάνι αγοραστή Honda Civic Type R 800 ίππων!
Τι θα λέγατε για ένα ονειρικό sportscar από την Kia;
Τι θα λέγατε για ένα ονειρικό sportscar από την Kia; …
Ποιες εταιρίες δεν προσφέρουν SUV;
Ποιες εταιρίες δεν προσφέρουν SUV;
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store