Ποια Maserati κρύβεται κάτω από την Alfa Romeo Giulia;

Η Maserati βρίσκεται σε φάση αναγέννησης, με την MC20 να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον του αυτοκινητικού κοινού. Όσο εντυπωσιακή και λαμπερή κι αν είναι, όμως, στη Μόντενα γνωρίζουν πως άλλο μοντέλο πρέπει να τραβήξει το «κάρο».

Σαφώς, η τριάδα των Ghibli/Levante/Quattroporte κρατάει τα εμπορικά σκήπτρα, ωστόσο η επόμενη GranTurismo είναι εξίσου -αν όχι περισσότερο- ζωτικής σημασίας για την «Τρίαινα». To grand tourer των Ιταλών έμεινε στην παραγωγή για 12 χρόνια, πριν αποσυρθεί το 2019. Από τότε εξελίσσεται ο διάδοχος, προκειμένου να λανσαριστεί το 2022 και να συνεχίσει το έργο του γοητευτικού κουπέ και κάμπριο. Μέσα από τις φωτογραφίες του Walter Vayr βλέπουμε για πρώτη φορά τη νέα Maserati στο δρόμο, μεταμφιεσμένη σε Alfa Romeo Giulia.

Το «μουλάρι» δοκιμών φαίνεται πως δεν είναι κανονική Giulia, ακόμα κι αν αγνοήσεις το καμουφλάζ. Προκειμένου να «κουμπώσει» το αμάξωμα της μπερλίνας στις αναλογίες της GranTurismo, το εμπρός μέρος είναι πιο μακρύ και φαρδύ, έχουν τοποθετηθεί φράχτες στους αεραγωγούς του προφυλακτήρα, ώστε η ροή του αέρα να συνάδει με τις ανάγκες της Maserati, ενώ και τα πίσω φτερά παρουσιάζονται φουσκωμένα. Από κάτω κρύβεται ο ολοκαίνουριος κινητήρας Nettuno, που γνωρίσαμε στην MC20. Στο νέο supercar, ο 3.0 V6 twinturbo παράγει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm στις 3.000-5.500 σ.α.λ., με την ειδική απόδοση να φτάνει τους 210 ίππους/λίτρο και τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.000 σ.α.λ.

Για την επόμενη GranTurismo, απόδοση σε αυτό τα επίπεδα θα έχει η έκδοση Stradale. Οι κανονικές, πιθανότατα να κυμαίνονται στα 550-580 άλογα. Όπως στην MC20, θα συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και υβριδική τεχνολογία. Περισσότερα θα μάθουμε εντός του έτους.

Get it on Google Play Download on the App Store