Ποια σφάλματα έχει το νέο Toyota Yaris;

Το Toyota Yaris αποτελεί το απόλυτο best seller αυτοκίνητο στην Ελλάδα επί σειρά ετών, πορεία που αναμένεται να συνεχίσει και το εντελώς νέο, τέταρτης γενιάς Yaris. Το λανσάρισμά του στη χώρα μας έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό, ενώ εμείς έχουμε οδηγήσει και τις δύο πιο εμπορικές εκδόσεις του, αυτές με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 λτ. 125 PS και το υβριδικό 1.500άρι των 116 ίππων.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Toyota Yaris 1.5 λτ. Dynamic Force 125 HP

Το νέο Yaris έχει βελτιωθεί σημαντικά ως προς τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χάρις και στη νέα πλατφόρμα TGNA που βασίζεται, με αποτέλεσμα να είναι μια κατηγορία πάνω σε σχέση με τον προκάτοχο. Αν βάλει κανείς το καινούργιο Yaris δίπλα σε οποιοδήποτε από τα 3 προηγούμενα, το πιθανότερο είναι να νομίσει πως προέρχεται από διαφορετικό κατασκευαστή. Τελείως διαφορετικό είναι και το εσωτερικό του, με το πιο σπορτίφ προφίλ.

Παρόλη την αναβάθμιση σε κάθε επίπεδο, το νέο Yaris έχει κάποια «σφάλματα» που δυσκολεύουν τη ζωή του οδηγού και των πίσω επιβατών. Η εργονομία σε γενικές γραμμές είναι απροβλημάτιστη, όμως η βασική «Αχίλλειος πτέρνα» αφορά την κονσόλα που περιλαμβάνει τους τέσσερις διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα, τους διακόπτες για το κλείδωμα των θυρών και το χειριστήριο των ηλεκτρικών καθρεπτών.

Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid

Όλα αυτά είναι πολύ ψηλά τοποθετημένα και δεν βρίσκονται στην προέκταση του χεριού όπως συνηθίζεται (και βολεύει) στα περισσότερα αυτοκίνητα. Κάθε φορά που ο οδηγός θα χρειαστεί να ανοίξει ένα παράθυρο θα πρέπει να σηκώσει το χέρι του, αντί να έχει το διακόπτη στα δάκτυλά του. Επίσης, η πρόσβαση στην εσωτερική χειρολαβή της πόρτας δεν είναι η καλύτερη δυνατή, λόγω του πάνελ στην πόρτα με το μοντέρνο μεν σχεδιασμό, αλλά με τη μέτρια εργονομία.

Ένα ακόμα βασικό μειονέκτημα που θα πρέπει να επανεξετάσει η Toyota, είναι το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών. Έτσι δεν διευκολύνεται η είσοδος και έξοδος των επιβατών από το πίσω κάθισμα. Αντιθέτως το πορτμπαγκάζ των 286 λίτρων έχει μεγάλο άνοιγμα είναι εύκολα προσβάσιμο και αξιοποιήσιμο. Ευχάριστη εντύπωση προκαλεί η ελαφριά πόρτα, αφού θέλει λίγη δύναμη για να κλείσει.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Toyota C-HR 1.8 Hybrid 122 PS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τρακαρισμένη Toyota Supra έβγαλε λαβράκι
Τρακαρισμένη Toyota Supra έβγαλε λαβράκι
SecuriAlert: Μια νέα αντικλεπτική προστασία από τη Ford!(+video)
SecuriAlert: Μια νέα αντικλεπτική προστασία από τη Ford!(+video) …
Στο σφυρί 3 σπάνιες και «αντι-σταρ» Lancia
Στο σφυρί 3 σπάνιες και «αντι-σταρ» Lancia
Τρομερό VW Transporter του 1982 με μοτέρ Porsche
Τρομερό VW Transporter του 1982 με μοτέρ Porsche
Ποια αυτοκίνητα μισούν στα συνεργεία;
Ποια αυτοκίνητα μισούν στα συνεργεία;
Ακαταμάχητη Mercedes CLK DTM AMG ψάχνει οδηγό
Ακαταμάχητη Mercedes CLK DTM AMG ψάχνει οδηγό
Λουσάτη και Wankel λιμουζίνα Mazda Luce Limited
Λουσάτη και Wankel λιμουζίνα Mazda Luce Limited
Γουρλώνει μάτια η τιμή του νέου Ford Maverick
Γουρλώνει μάτια η τιμή του νέου Ford Maverick
Τo Peugeot 405 πουλάει περισσότερο από νέα μοντέλα!
Τo Peugeot 405 πουλάει περισσότερο από νέα μοντέλα! …
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store