Ποια σφάλματα έχει το νέο Toyota Yaris;

Το Toyota Yaris αποτελεί το απόλυτο best seller αυτοκίνητο στην Ελλάδα επί σειρά ετών, πορεία που αναμένεται να συνεχίσει και το εντελώς νέο, τέταρτης γενιάς Yaris. Το λανσάρισμά του στη χώρα μας έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό, ενώ εμείς έχουμε οδηγήσει και τις δύο πιο εμπορικές εκδόσεις του, αυτές με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 λτ. 125 PS και το υβριδικό 1.500άρι των 116 ίππων.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Toyota Yaris 1.5 λτ. Dynamic Force 125 HP

Το νέο Yaris έχει βελτιωθεί σημαντικά ως προς τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χάρις και στη νέα πλατφόρμα TGNA που βασίζεται, με αποτέλεσμα να είναι μια κατηγορία πάνω σε σχέση με τον προκάτοχο. Αν βάλει κανείς το καινούργιο Yaris δίπλα σε οποιοδήποτε από τα 3 προηγούμενα, το πιθανότερο είναι να νομίσει πως προέρχεται από διαφορετικό κατασκευαστή. Τελείως διαφορετικό είναι και το εσωτερικό του, με το πιο σπορτίφ προφίλ.

Παρόλη την αναβάθμιση σε κάθε επίπεδο, το νέο Yaris έχει κάποια «σφάλματα» που δυσκολεύουν τη ζωή του οδηγού και των πίσω επιβατών. Η εργονομία σε γενικές γραμμές είναι απροβλημάτιστη, όμως η βασική «Αχίλλειος πτέρνα» αφορά την κονσόλα που περιλαμβάνει τους τέσσερις διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα, τους διακόπτες για το κλείδωμα των θυρών και το χειριστήριο των ηλεκτρικών καθρεπτών.

Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid

Όλα αυτά είναι πολύ ψηλά τοποθετημένα και δεν βρίσκονται στην προέκταση του χεριού όπως συνηθίζεται (και βολεύει) στα περισσότερα αυτοκίνητα. Κάθε φορά που ο οδηγός θα χρειαστεί να ανοίξει ένα παράθυρο θα πρέπει να σηκώσει το χέρι του, αντί να έχει το διακόπτη στα δάκτυλά του. Επίσης, η πρόσβαση στην εσωτερική χειρολαβή της πόρτας δεν είναι η καλύτερη δυνατή, λόγω του πάνελ στην πόρτα με το μοντέρνο μεν σχεδιασμό, αλλά με τη μέτρια εργονομία.

Ένα ακόμα βασικό μειονέκτημα που θα πρέπει να επανεξετάσει η Toyota, είναι το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών. Έτσι δεν διευκολύνεται η είσοδος και έξοδος των επιβατών από το πίσω κάθισμα. Αντιθέτως το πορτμπαγκάζ των 286 λίτρων έχει μεγάλο άνοιγμα είναι εύκολα προσβάσιμο και αξιοποιήσιμο. Ευχάριστη εντύπωση προκαλεί η ελαφριά πόρτα, αφού θέλει λίγη δύναμη για να κλείσει.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Toyota C-HR 1.8 Hybrid 122 PS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3
Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3
Ποιο SUV έσωσε τον Τiger Woods;
Ποιο SUV έσωσε τον Τiger Woods;
Πόσο αυξήθηκε η αυτονομία των Plug-in Hybrid Audi Q5, A6 & A7;
Πόσο αυξήθηκε η αυτονομία των Plug-in Hybrid Audi Q5, A6 & A7; …
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τους πιο ευχαριστημένους κατόχους
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τους πιο ευχαριστημένους κατόχους …
Πόσα γλυτώνει η ρωσική από την κανονική Rolls-Royce;
Πόσα γλυτώνει η ρωσική από την κανονική Rolls-Royce; …
Αθάνατη Mercedes E-Class Diesel με 524.000 χλμ.
Αθάνατη Mercedes E-Class Diesel με 524.000 χλμ.
Αναβιώνει το όνειρο για μια Ρωσική VW;
Αναβιώνει το όνειρο για μια Ρωσική VW;
Πότε έρχεται το νέο Nissan Qashqai;
Πότε έρχεται το νέο Nissan Qashqai;
Βρέθηκε σε χωράφι η νταλίκα του KITT! (+video)
Βρέθηκε σε χωράφι η νταλίκα του KITT! (+video)
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων