Ποιος δεν θα ήθελε μια νέα Lancia Thema;

Η Lancia ετοιμάζεται για μεγάλα πράγματα στο προσεχές μέλλον. Η σύμπραξη FCA-PSA ετοιμάζεται να δώσει όχι απλά το «φιλί της ζωής» στην άλλοτε υπερδύναμη των ράλλυ, αλλά ουσιαστικά να την αναγεννήσει.

Ήδη έχουν δρομολογηθεί ο αντικαταστάτης του σημερινού, ηρωικού Ypsilon -που κρατάει μόνο του εδώ και χρόνια την Lancia- και ένα μικρό SUV, ούτως ώστε να μπει η ιταλική εταιρία στην καρδιά των αγοραστικών προτιμήσεων. Και η Integrale ετοιμάζεται για επιστροφή, έστω μέσω ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η θρυλική φίρμα ετοιμάζει αντεπίθεση, υπάρχει καλύτερη ευκαιρία για την αναβίωση της Thema;

Δείτε ακόμα: Έρχεται νέο Lancia Ypsilon! (+video)

To ιταλικό σεντάν υπήρξε η ναυαρχίδα της Lancia για 10 χρόνια, από το 1984 έως το 1994, μέχρι την αντικατάστασή της από την Kappa. Το 2011 επέστρεψε, όμως δεν ήταν κάτι παραπάνω από Chrysler 300C με διαφορετικά σήματα, μάσκα και φωτιστικά σώματα. Η αυθεντική Thema, στην έκδοση 8.32, έμεινε στην Ιστορία ως «σεντάν Ferrari», εν πολλοίς γιατί αυτό ήταν! Κάτω από το καπό υπήρχε ο V8 των 3.0 λίτρων, από τις 308 και Mondial. Η απόδοση έφτανε τους 215 ίππους και οι επιδόσεις ήταν επιπέδου «Cavallino Rampante»: 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική 240 χλμ./ώρα, εν έτει 1986 για μεσαίο σεντάν.

Διαβάστε επίσης: Ανάσταση! Η Lancia Delta Integrale επιστρέφει

Πάνω από 3 δεκαετίες αργότερα, ο digital designer, Andrea Bonamore, μας παρουσιάζει τη νέα Thema. Και μάλιστα,σε έκδοση HF. Το πλησιέστερο που είδαμε σε HF από την πρώτη Thema, πέραν της 8.32, ήταν η i.e. Turbo. Η οποία, στην ισχυρότερη μορφή 2.0 16V Turbo, απέδιδε 205 ίππους και ήθελε 7,2 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, ενώ έφτανε στα 230 χλμ./ώρα τελικής.

Δείτε ακόμα: Όταν η Lancia Lybra είχε Infotainment το 1999!

Μια νέα Thema θα μπορούσε κάλλιστα να προκύψει, βασιζόμενη στο Peugeot 508. Σε αυτό, υπάρχει η έκδοση GT με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6 PureTech των 225 ίππων, που θα μπορούσε να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως έμπνευση για την Thema HF της δεκαετίας του 2020. Υπάρχει άνθρωπος που δεν θα την ήθελε;

Διαβάστε επίσης: H «άγνωστη» Lancia Dedra Turbo Integrale

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τρακαρισμένη Toyota Supra έβγαλε λαβράκι
Τρακαρισμένη Toyota Supra έβγαλε λαβράκι
SecuriAlert: Μια νέα αντικλεπτική προστασία από τη Ford!(+video)
SecuriAlert: Μια νέα αντικλεπτική προστασία από τη Ford!(+video) …
Στο σφυρί 3 σπάνιες και «αντι-σταρ» Lancia
Στο σφυρί 3 σπάνιες και «αντι-σταρ» Lancia
Τρομερό VW Transporter του 1982 με μοτέρ Porsche
Τρομερό VW Transporter του 1982 με μοτέρ Porsche
Ποια αυτοκίνητα μισούν στα συνεργεία;
Ποια αυτοκίνητα μισούν στα συνεργεία;
Ακαταμάχητη Mercedes CLK DTM AMG ψάχνει οδηγό
Ακαταμάχητη Mercedes CLK DTM AMG ψάχνει οδηγό
Λουσάτη και Wankel λιμουζίνα Mazda Luce Limited
Λουσάτη και Wankel λιμουζίνα Mazda Luce Limited
Γουρλώνει μάτια η τιμή του νέου Ford Maverick
Γουρλώνει μάτια η τιμή του νέου Ford Maverick
Τo Peugeot 405 πουλάει περισσότερο από νέα μοντέλα!
Τo Peugeot 405 πουλάει περισσότερο από νέα μοντέλα! …
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store