Πόσο κάνει το Hyundai i30 N Project C;

14


Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Hyundai είχε παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μικρομεσαίου της μοντέλου: Το i30 N Project C. Ένα μοντέλο αποκλειστικά για την Ευρώπη και σε περιορισμένη παραγωγή μόνο 600 αντιτύπων.

Δείτε ακόμα: Το γρήγορο Hyundai i20 αποκαλύπτεται (+video)

Ποια είναι όμως η τιμή του Hyundai i30 Project C στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, τη Γερμανία; Η απάντηση είναι από 43.000 ευρώ, δηλαδή 8.700 ευρώ παραπάνω από το i30 N Performance, το οποίο πωλείται από 34.300 ευρώ (33.450 ευρώ πωλείται στην Ελλάδα).

Δείτε ακόμα: Το αγροτικό της Hyundai χωρίς καμουφλάζ (+video)

Ωστόσο, το i30 Project C διαθέτει αρκετές αλλαγές, τόσο εξωτερικά, όσο και σε στήσιμο. Εξωτερικά, το κορυφαίο μικρομεσαίο Hyundai διακρίνεται από τα «γυμνά» τμήματα από ανθρακόνημα. Ολόκληρο το καπό είναι carbon, όπως επίσης και τα σπόιλερ στους προφυλακτήρες και στα μαρσπιέ. Μοναδικό είναι και το ματ γκρι χρώμα του αμαξώματος, που του ταιριάζει πολύ και ενισχύει το δυναμισμό του. Επιπλέον, το i30 Project C είναι ελαφρύτερο κατά 50 κιλά και το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 8,8 χλστ. σε σχέση με το i30 Ν 275 PS. Μόνο οι 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της OZ είναι κατά 22 κιλά ελαφρύτερες.

Δείτε ακόμα: Μαγευτικό το νέο πολυτελές σεντάν της Hyundai

Στη συνολική μείωση του βάρους έχουν συμβάλλει το ελαφρύτερο κατά 7,2 κιλά καπό, τα πιο ελαφριά αεροδυναμικά βοηθήματα και καθίσματα της Sabelt με την ανθρακονημάτινη πλάτη (-7,5 κιλά έκαστο) και την ενισχυμένη πλευρική στήριξη. Στο εσωτερικό διακρίνονται ακόμη οι επενδύσεις από αλκαντάρα στο τιμόνι, στο χειρόφρενο και στον αλουμινένιο επιλογέα των ταχυτήτων. Ξεχωριστό τόνο δίνουν οι σκούρες πορτοκαλί ζώνες ασφαλείας και η αριθμημένη πλακέτα στην επένδυση του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό.

Δείτε ακόμα: Νέο Hyundai i30 Ν-Line και 1.5 T-GDi 160 PS

Για ακόμα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά, το i30 N Project C χαμήλωσε κατά 6 χλστ., χάρη στην τοποθέτηση πιο χαμηλών και σφιχτών ελατηρίων μαζί με αμορτισέρ. Αλλαγές έχουν γίνει και στις αρθρώσεις των πίσω τροχών, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση του βάρους κατά 4,66 κιλά. Τέλος, όλα τα προφίλ οδήγησης είναι σεταρισμένα εκ νέου για να κάνουν ακόμα πιο fun-to-drive το αυτοκίνητο.

Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο με το Hyundai i30 N Project C: