Σπάνιο Honda S2000 ή καινούργιο Ford Fiesta ST;

3

Τα μεταχειρισμένα είναι πειρασμός. Μπορείς να βρεις ευκαιρίες, όπως μια Mercedes S55 AMG στα χρήματα καινούργιου Hyundai i20 1.0 T-GDI, ή σπάνιες και πανάκριβες προτάσεις, όπως η Lancia Delta HF Integrale Giallo Ginestra Evo 2. Το Honda S2000 CR τοποθετείται κάπου ανάμεσα.

Δείτε ακόμα: Eλληνικό Honda S2000 Turbo «καταπίνει» Porsche Panamera (+video)

Το Club Racer αποτελεί το πλέον σπάνιο και ποθητό S2K, καθώς μόλις 699 κατασκευάστηκαν. Εξ αυτών, τα 269 έχουν το Berlina Black χρώμα των φωτογραφιών. Χαμηλότερο βάρος κατά 45 κιλά, ελέω αφαίρεσης air condition και ηχοσυστήματος, σκληρότερη ανάρτηση, σφιχτότερες αντιστρεπτικές, νέα εξάτμιση, κοντύτερο βήμα στην κρεμαγέρα, ελαστικά Bridgestone RE070, εσωτερικό με πινελιές σουέντ και ανθρακονημάτων, και φυσικά το εντυπωσιακό body kit που δίνει την απαραίτητη αγωνιστική εσάνς και αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 45%, χαρακτηρίζουν το S2000 CR. Στα μηχανικά μέρη ο 2λιτρος F20C συνεχίζει να αποδίδει 240 ίππους στις 8.300 σ.α.λ. όμως το χαμηλότερο βάρος κατεβάζει τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,9 δλ. (από 6,2) και διατηρεί την τελική -παρά τα αεροδυναμικά βοηθήματα- στα 240+ χλμ./ώρα.

Το συγκεκριμένο έχει διανύσει 91.732 χλμ. και παρότι φαίνεται, δεν είναι ατρακάριστο. Μια μικρο-σύγκρουση ανάγκασε τον ιδιοκτήτη σε αλλαγή καπό και πίσω προφυλακτήρα. Ιστορικό που έχει τον αντίκτυπό του στην τιμή, η οποία περιορίζεται στις 25.250 δολάρια (22.644 ευρώ). Ποιο καινούργιο μοντέλο αντίστοιχου βεληνεκούς αγοράζει κανείς;

Διαβάστε επίσης: Το Ford Fiesta ST κερδίζει 25 άλογα με μια εφαρμογή!

Για 500 ευρώ λιγότερα (με βάση την ισοτιμία ευρώ-δολαρίου) αγοράζει κανείς ένα φουλ έξτρα πεντάθυρο Ford Fiesta ST3. Η αρχική τιμή ορίζεται στις 19.285 ευρώ, όμως αν ο υποψήφιος αγοραστής τικάρει όλα τα κουτάκια του προαιρετικού εξοπλισμού στον διαμορφωτή, το τελικό κόστος φτάνει στις 22.142 ευρώ. O 1.500άρης EcoBoost αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 290 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ., που φτάνουν στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 232 χλμ./ώρα. Αρκετά κοντά στα «χωράφια» του σπάνιου S2000 (εδώ περισσότερες πληροφορίες, σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε), σε απείρως πιο πρακτικό περιτύλιγμα και με τις ζελατίνες. Ακαδημαϊκό το ερώτημα, αλλά ποιο διαλέγετε;