Τεντωμένη Ferrari 360 Modena limo με CVT από Subaru

99

Οι έχοντες μπορούν να παραγγείλουν οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όπως το φαντάζονται. Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι Ferrari, Porsche, Lamborghini και McLaren διατηρούν ολόκληρα τμήματα εξατομίκευσης, ενώ κατασκευάζουν κατά παραγγελία ακόμα και μοναδικά δείγματα – με το αζημίωτο, φυσικά. Το θέμα αρχίζει και ξεφεύγει όταν ιδιώτες αποφασίζουν να βάλουν χέρι σε supercars.

Δείτε ακόμα: Ferrari Testarossa μαραζώνει επί 17 χρόνια (+video)

Ο Scott Marshall είναι ένας από αυτούς. Τα αποτελέσματα της έμπνευσής του, τα βλέπετε. Ο Αυστραλός αγόρασε μια 360 Modena το 2012, υλοποιώντας το όνειρό του: να γίνει κάτοχος Ferrari. Μέχρι εδώ, όλα καλά και χαρωπά. Ευθύς εξαρχής όμως, ο Marshall ξεκαθάρισε πως δεν είχε διάθεση να αφήσει τη Modena στην εργοστασιακή της μορφή. Και δεν μιλάμε για περίπτωση tuning, αλλά για πλήρη μετατροπή του αυτοκινήτου σε λιμουζίνα! Σκοπός του, η δημιουργία ενός κατάλληλα διαμορφωμένου οχήματος για γάμους, πάρτι και μετακινήσεις από και προς καζίνο. Με λίγα λόγια, το κέρδος. Θα έχετε δει ανάλογες μετατροπές σε Lincoln και Hummer, ακόμα και στη χώρα μας. Ferrari ωστόσο, πάει πολύ.

Για να λέμε και τα θετικά, ο Αυστραλός businessman έκανε πολύ καλή δουλειά με τη μετατροπή του supercar σε strech, διατηρώντας ακόμα και τον εργοστασιακό V8 των 3.586 κ.ε.κ. Οι 400 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και τα 373 Nm στις 3.750 σ.α.λ. προφανώς δεν έχουν την ίδια επίδραση στις επιδόσεις, όμως είναι εκεί. Σε αντίθεση με το 6άρι χειροκίνητο, που έχει δώσει τη θέση του σε ένα CVT από Subaru Legacy. Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινους καναπέδες, σαμπανιέρες, ποτήρια, ψυγεία, οθόνες, όλα όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε λιμουζίνες του είδους. Τα εργοστασιακά αμορτισέρ και ελατήρια έχουν αντικατασταθεί από αερανάρτηση, ενώ το οδόμετρο αναγράφει 65.000 χλμ.

Διαβάστε επίσης: Πωλείται Ferrari F360 με ιαπωνικό σασί (+video)

Η τιμή της τεντωμένης 360 Modena, που πωλείται, ανέρχεται στις 399.999 δολάρια Αυστραλίας (241.731 ευρώ), ωστόσο αυτό που προξενεί μεγαλύτερη εντύπωση είναι το γεγονός πως η Ferrari δεν έχει κινηθεί νομικά εναντίον του ιδιοκτήτη. Οι Ιταλοί φημίζονται για την ευθιξία τους σε τέτοια θέματα, κυνηγώντας μέχρι Instagramers και μετατροπές 456 σε Wankel. Παρόλα αυτά, ο συγκεκριμένος την έχει γλιτώσει.