VW: «Δεν υποβιβάζουμε τη Skoda σε Dacia»

Η VW υποφέρει από έναν ευχάριστο «πονοκέφαλο» τα τελευταία χρόνια, που λέγεται Skoda. Η τσεχική φίρμα κατασκευάζει τόσο καλά αυτοκίνητα, που επισκιάζουν τη SEAT και «κλέβουν» πωλήσεις από την ίδια, τη «ΦαουΒε»! Μήπως θα ήταν καλύτερο να κατέβαιναν επίπεδο και να ανταγωνίζονταν, ας πούμε, την Dacia;

Το εύλογο αυτό ερώτημα διατύπωσε το Automotive News στον επικεφαλής πωλήσεων του VW Group, Christian Dahlheim, για να πάρει τη σαφή απάντηση του Γερμανού: «Δεν μας αρέσει αυτή η σύγκριση (της Skoda με την Dacia) και δεν πρόκειται να υποβιβάσουμε την Skoda, ώστε να βρεθεί απέναντι σε αυτόν τον ανταγωνιστή. Η Skoda έχει έναν θαυμάσιο ανταγωνισμό με τους Γάλλους (Citroen, Peugeot και την μητρική της Dacia, Renault) και, φυσικά, την Ford!» Ο Dahlheim τόνισε πως οι Τσέχοι εμφανίζουν το μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης ολόκληρου του Group και εξέφρασε την βεβαιότητα πως τα μοντέλα τους θα προσελκύσουν ακόμα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό στο μέλλον, δίχως να χρειαστεί αλλαγή ο εμπορικός τους προσανατολισμός.

Διαβάστε επίσης: Dacia Duster 1.5 Blue dCi 4×4 ή Skoda Kamiq 1.0 TSI

Παράλληλα, η φίρμα από το Μλάντα-Μπόλεσλαβ κάνει άνοιγμα στις αναπτυσσόμενες αγορές. Συγκεκριμένα αυτή της Ινδίας, με το λανσάρισμα του Kushaq. Την έκδοση παραγωγής, δηλαδή, του πρωτοτύπου Vision IN. Το πρώτο επίσημο teaser έκανε την εμφάνισή του, με το όνομα να σημαίνει «βασιλιάς» στα Σανσκριτικά, την αρχαία γλώσσα της Ινδίας.

Δείτε ακόμα: Έτσι μετράει η Skoda το χώρο αποσκευών (+video)

Κάτω από το καπό θα συναντάμε τον 1.5 TSI των 150 ίππων και το 7άρι αυτόματο DSG, ωστόσο στην έκδοση παραγωγής που θα κυκλοφορήσει προς το τέλος του έτους, αναμένεται να πάρει θέση και ο 1.000άρης TSI στις εκδόσεις των 95 και 115 ίππων. Βάσει του προγράμματος INDIA 2.0η Skoda τίθεται επικεφαλής των εργασιών του Group για την τοπική αγορά! Οπότε το μικρό crossover της τσεχικής φίρμας αποκτά εξέχοντα ρόλο, όχι μόνο στα πλάνα της ίδιας αλλά ολόκληρου του Ομίλου VW για την Ινδία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ζυγώνει η επιστροφή του Evo στη γκάμα της Mitsubishi!
Ζυγώνει η επιστροφή του Evo στη γκάμα της Mitsubishi! …
Έρχεται το ακραίο Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Έρχεται το ακραίο Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Ferrari: «Καλοδεχούμενη η απαγόρευση των Μ.Ε.Κ.»!
Ferrari: «Καλοδεχούμενη η απαγόρευση των Μ.Ε.Κ.»! …
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store