VW: «Υπερτιμημένο και υπερβολή το Nurburgring»

89

Η εικόνα που βλέπουμε, προέρχεται από το 2016. Όταν η VW κατέρριψε το -τότε- ρεκόρ για μπροστοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring, που η ίδια κατείχε. Το Golf GTI Clubsport S επισκέφθηκε την «Πράσινη Κόλαση» δυο φορές μέσα σε ένα εξάμηνο, σημειώνοντας αρχικά χρόνο 7.49.21 και κατόπιν 7.47.19. Από τότε, όμως, φαίνεται πως κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Τόσο στους χρόνους των μπροστοκίνητων, όσο και την προσέγγιση των Γερμανών.

Δείτε ακόμα: Το νέο VW Golf GTI εν δράσει (+video)

Ένα χρόνο αργότερα, το Honda Civic Type R πέτυχε 7.43.8. Toν περασμένο Μάιο, το Renault Megane R.S. Trophy-R πήρε τον θρόνο με ένα σχεδόν απίστευτο 7.40.1! Γίνεται ολοφάνερο πως τα μπροστοκίνητα «όπλα» οδεύουν ολοταχώς για το 7.39 στο Nurburgring. Η VW, πάντως, δεν δείχνει διατεθειμένη να ασχοληθεί. Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της «ΦαουΒε», Matthias Rabe, ο ντόρος γύρω από τους χρόνους του Nordschleiffe είναι υπερβολικός και υπερτιμημένος! Ο Γερμανός υποστηρίζει πως οι επιδόσεις εντός των 21 χλμ. της διαδρομής μικρή σχέση με την πραγματικότητα έχουν, χρησιμεύοντας καθαρά ως διαφημιστικά τρικ και προωθητικά μέσα.

Διαβάστε επίσης: To νέο VW Golf R ορμάει στο Nurburgring

«Ένα αυτοκίνητο πρέπει να δοκιμάζεται και να ανταποκρίνεται σε εκατοντάδες διαφορετικές συνθήκες, από κάθε διαφορετική άποψη: χαρακτηριστικά απόδοσης κινητήρα, λειτουργία ανάρτησης, αντοχή φρένων, κράτημα, ποιότητα κύλισης και πολλά ακόμα. Ο χρόνος που πετυχαίνει σε μια κλειστή διαδρομή, ειδικά όταν αυτή είναι η πιο επικίνδυνη πίστα στον κόσμο, δεν αντιπροσωπεύει σε ρεαλιστικό βαθμό τις επιδόσεις του στην καθημερινότητα». Παρόλα αυτά, ο Rabe παραδέχεται τον συνδυασμό των υψομετρικών διαφορών, την εναλλαγή στροφών και ευθειών, αλλά και την εν γένει μορφολογία του Nurburgring, που  «το καθιστά ιδανικό μέρος δοκιμών. Αλλά μόνο ένα από τα εκατοντάδες που επισκεπτόμαστε κατά τη διάρκεια εξέλιξης ενός μοντέλου».