Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για ηλεκτρικά από τη Hyundai

Οι προσπάθειες των κατασκευαστών να μεταλαμπαδεύσουν την αίσθηση των θερμικών αυτοκινήτων στα ηλεκτρικά συνεχίζονται, με κυριότερους αποδέκτες τον ήχο και τη μετάδοση. Ειδικά στο δεύτερο κομμάτι, έχουμε ήδη μερικές εντυπωσιακές υποσχέσεις. Η Toyota, για παράδειγμα, εξελίσσει ένα είδος χειροκίνητου κιβωτίου. Η Hyundai απαντά, αλλά στην προκειμένη βάζει στο παιχνίδι τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη.

Οι Κορεάτες ετοιμάζουν τη μετάδοση N e-shift για το επερχόμενο Ioniq 5 N, με σκοπό να δώσουν στο ισχυρότερο μοντέλο της ιστορίας τους αίσθηση βενζινοκίνητου! Το N e-shift πρόκειται ουσιαστικά για μια προσομοίωση του 8τάχυτου DCT, που συναντάμε στα i30/Kona/Elantra N, δίνοντας την πλήρη εμπειρία της αλλαγής σχέσεων, παρότι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν μόνο μια ταχύτητα. Το σύστημα προσομοιώνει το «γέμισμα» των σχέσεων στα χαρακτηριστικά απόδοσης, τις μικρές διακοπές στην παροχή ισχύος κατά τα ανεβάσματα, αλλά και τα χαρακτηριστικά «τινάγματα» του στροφόμετρου στα κατεβάσματα (κάτι σαν εικονικό, αυτόματο rev matching).

Για να συμβεί κάτι τέτοιο, βέβαια, θα πρέπει η όλη διαδικασία να συνοδεύεται κι από ήχο. Το Ioniq 5 N θα παράγει μελωδίες που θα παραπέμπουν στον 2.0λιτρο T-GDI των θερμικών N, συνοδευόμενες φυσικά από τις ανάλογες διακυμάνσεις στις αυξομειώσεις φορτίου. Με άλλα λόγια, θα ακολουθούν τόσο τα «πάτα-άσε» του δεξιού πεντάλ, όσο και τα «κοψίματα» στις αλλαγές σχέσεων. Η τεχνολογία ήδη εξελίσσεται στο πρωτότυπο RN22e, που επί της ουσίας λειτουργεί ως πλατφόρμα ανάπτυξης οδηγοκεντρικών εφαρμογών για τα ηλεκτρικά Hyundai.

«Η ιδέα είναι να πλησιάσουμε αρκετά την αίσθηση και τον ήχο του DCT στο i30 N», δήλωσε ο εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος της Hyundai και επικεφαλής του τμήματος, N Albert Biermann. «Αυτό θέλουμε να προσφέρουμε, κομπλέ με τους κραδασμούς και τα τινάγματα στα κατεβάσματα που χαρακτηρίζουν τα Hyundai N με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από πλευράς ήχου είναι μεγάλη πρόκληση, ειδικά τα σκασίματα της εξάτμισης, αλλά δουλεύουμε πάνω σε αυτή την τεχνολογία προκειμένου να φέρουμε την εμπειρία του DCT στο Ioniq 5 Ν».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υποχρεωτικό το αλκοολόμετρο στα νέα αυτοκίνητα!
Υποχρεωτικό το αλκοολόμετρο στα νέα αυτοκίνητα! …
Το «X-in-1» ηλεκτροκίνητο μέλλον της Nissan
Το «X-in-1» ηλεκτροκίνητο μέλλον της Nissan
Επένδυση δις της Mercedes στα συστήματα ασφαλείας
Επένδυση δις της Mercedes στα συστήματα ασφαλείας …
VW: Από τους TSI και TDI στους ηλεκτροκινητήρες
VW: Από τους TSI και TDI στους ηλεκτροκινητήρες
Νέες μπαταρίες στη Ford Mustang Mach-E
Νέες μπαταρίες στη Ford Mustang Mach-E
«Πούπουλο» οι ανθρακονημάτινες ζάντες της Ford
«Πούπουλο» οι ανθρακονημάτινες ζάντες της Ford …
Τέλος η αντιστρεπτική δοκός στο Renault Austral
Τέλος η αντιστρεπτική δοκός στο Renault Austral
Απίστευτη πατέντα της Ferrari για προωθητήρες jet!
Απίστευτη πατέντα της Ferrari για προωθητήρες jet! …
Οι ηλεκτρικές BMW δεν αναβαθμίζονται στο κρύο
Οι ηλεκτρικές BMW δεν αναβαθμίζονται στο κρύο …
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store