Οι ηλεκτρικές BMW δεν αναβαθμίζονται στο κρύο

Τα αυτοκίνητα πλέον θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό υπολογιστές με ρόδες. Όχι από πλευράς δυναμικών χαρακτηριστικών ή σύνδεσης με τον οδηγό (που κι εκεί πολλά τετράτροχα δεν απέχουν από το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό), αλλά σε θέμα τεχνολογίας. Τα σύγχρονα μοντέλα συνδέονται στο διαδίκτυο, προσφέρουν «τόνους» συνδεσιμότητας, διαθέτουν ένα σωρό συστήματα, μέχρι που αναβαθμίζονται ασύρματα. Ευτυχώς, όμως, ακόμα ένα αυτοκίνητο έχει θεμελιώδεις διαφορές από ένα PC. Κάτι που η BMW γνωρίζει πολύ καλά και παίρνει τα μέτρα της, ώστε να υπάρχουν δυνητικά επικίνδυνες παρεξηγήσεις.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα των Βαυαρών απολαμβάνουν το προνόμιο των over-the-air αναβαθμίσεων, που αρκετές φορές περιλαμβάνει απλά την ενεργοποίηση κάποιου στοιχείου εξοπλισμού μέσω συνδρομής (λόγου χάρη τα θερμαινόμενα καθίσματα, για τα οποία η Dacia τρολάρισε πρόσφατα τη BMW). Σε άλλες περιπτώσεις, ωστόσο, η αναβάθμιση αφορά καίρια στοιχεία του αυτοκινήτου. Όπως με τους υπολογιστές, τα laptop και τα smartphones, έτσι και το αυτοκίνητο στις «βαριές» αναβαθμίσεις λογισμικού μπαίνει σε κατάσταση αναμονής, μέχρι να τελειώσει το κατέβασμα και η εγκατάσταση. Κατόπιν κάνει επανεκκίνηση και μετά από όλα τα ανωτέρω, είναι έτοιμο για χρήση. Το αυτοκίνητο, όμως, δεν είναι PC ή smartphone.

Δεν μπορείς απλά να το αφήσεις στο γραφείο ή τον καναπέ όπως να ‘ναι και να περιμένεις. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί, έχει πολλά πολύπλοκα συστήματα και πολλές φορές, δεν χρειάζονται όλα μαζί αναβάθμιση. Με τόσα συστήματα όμως, ένα να παρουσιάσει σφάλμα μπορεί να παρασύρει μαζί του αρκετά άλλα. Προκειμένου να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις, η BMW εφαρμόζει μια σειρά από δικλείδες ασφαλείας πριν αρχίσει να κατεβάζει updates η i4, η i7, το iX κλπ. Ποιες είναι αυτές;

1ον: Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι παρκαρισμένο στο ίσιωμα. Αν είναι σε κατηφόρα ή ανηφόρα, δεν ξεκινά η διαδικασία

2ον: Τα αλάρμ πρέπει να είναι απενεργοποιημένα

3ον: Το κιβώτιο να είναι στη θέση «P»

4ον: Η εξωτερική θερμοκρασία να μην είναι κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου

5ον: Η μπαταρία πρέπει να είναι επαρκώς φορτισμένη (τουλάχιστον 20%)

6ον (και προφανέστερο): Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι «σβηστό»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υποχρεωτικό το αλκοολόμετρο στα νέα αυτοκίνητα!
Υποχρεωτικό το αλκοολόμετρο στα νέα αυτοκίνητα! …
Το «X-in-1» ηλεκτροκίνητο μέλλον της Nissan
Το «X-in-1» ηλεκτροκίνητο μέλλον της Nissan
Επένδυση δις της Mercedes στα συστήματα ασφαλείας
Επένδυση δις της Mercedes στα συστήματα ασφαλείας …
VW: Από τους TSI και TDI στους ηλεκτροκινητήρες
VW: Από τους TSI και TDI στους ηλεκτροκινητήρες
Νέες μπαταρίες στη Ford Mustang Mach-E
Νέες μπαταρίες στη Ford Mustang Mach-E
«Πούπουλο» οι ανθρακονημάτινες ζάντες της Ford
«Πούπουλο» οι ανθρακονημάτινες ζάντες της Ford …
Τέλος η αντιστρεπτική δοκός στο Renault Austral
Τέλος η αντιστρεπτική δοκός στο Renault Austral
Απίστευτη πατέντα της Ferrari για προωθητήρες jet!
Απίστευτη πατέντα της Ferrari για προωθητήρες jet! …
Επίσημα στο δρόμο οι αυτόνομες Mercedes
Επίσημα στο δρόμο οι αυτόνομες Mercedes
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store