Διχάζουν οι έξτρα εξατμίσεις των νέων BMW M3/M4

64

Δεν πρόλαβαν να παρουσιαστούν επίσημα οι νέες M3/M4 και η BMW προσφέρει τα εξαρτήματα M Performance, από τα οποία ξεχωρίζει ένα συγκεκριμένο στοιχείο.

Ο κατάλογος των έξτρα περιλαμβάνει τις κλασικές αναβαθμίσεις στην εμφάνιση, με ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο (splitter, πλαϊνές ποδιές και spoiler), αυτοκόλλητα στα χρώματα του M Division, μεγαλύτερες ζάντες (20 και 21 ιντσών εμπρός πίσω, αντί 18-19 των απλών) και διαφορετικές δαγκάνες φρένων. Αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο, με πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αλλά και το εσωτερικό μέσω των καθιερωμένων προσθηκών carbon, suede και σημάτων M. Μέχρι στιγμής, όλα καλά.

Δείτε ακόμα: Η μπροστοκίνητη BMW 128ti των 265 ίππων

Η μεγάλη αλλαγή, όχι μόνο για στοιχείο έξτρα εξοπλισμού αλλά για μοντέλο M γενικότερα (ου μη BMW στο σύνολο), εντοπίζεται στον πίσω προφυλακτήρα. Συγκεκριμένα, στη διαμόρφωση της εξάτμισης. Η BMW προσφέρει μια ιδιαίτερη διάταξη, όπου οι τέσσερις απολήξεις συγκεντρώνονται στο κέντρο, σε μια διαγώνια διάταξη που θυμίζει την αντίστοιχη του Lexus IS F. Κάτι αντίστοιχο είχαμε δει σε πρωτότυπα δοκιμών, τα οποία μας προετοίμαζαν για τις εκδόσεις GTS. Μάλιστα, κυκλοφόρησαν και τα ανάλογα renderings. Τελικά όμως, δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε για τις σκληροπυρηνικές M3/M4 ώστε να έχουμε την επιλογή της ιδιότροπης εξάτμισης.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει ο ίππος στη νέα BMW M5 χωρίς τροφή;

Πέρα από το εμφανισιακό -που μετά το εμπρός μέρος και τα κάθετα «νεφρά», προσφέρει άλλον ένα γύρο σχολίων και αντιπαραθέσεων για τη σχεδίαση των νέων μοντέλων- η νέα διάταξη επιφέρει αλλαγές και στην ουσία. Είναι 5 κιλά ελαφρύτερη από την κανονική, προσφέροντας παράλληλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πτερύγια, που αλλάζουν τη χροιά και την ένταση του ήχου κατά βούληση.