Νέα Mercedes EQE με το βλέμμα σε Tesla και Audi

H Mercedes παρουσιάζει τη μικρή αδερφή της EQS, που εμπνέεται εμφανισιακά από αυτή και βάζει πλώρη για το Tesla Model S και το επερχόμενο Audi A6 e-tron. Πώς ξεχωρίζει η άρτι εμφανισθείσα EQE;

Καταρχάς, στο look. Οι επιρροές από EQS είναι πρόδηλες σε κάθε σπιθαμή του αμαξώματος, αρχής γενομένης από το σχήμα. Η γνώριμη αεροδυναμική σιλουέτα της ηλεκτρικής ναυαρχίδας είναι και εδώ παρούσα, όπως η μαύρη φάσα στη θέση της παραδοσιακής μάσκας και τα σφηνοειδή φανάρια μπροστά (σε ανασχεδιασμένο μοτίβο). Στο πίσω μέρος συναντάμε ενιαία διάταξη LED, που φωτίζουν το άνω τμήμα στα «καπούλια» της EQE από άκρη σε άκρη. Με μήκος 4.934 χλστ. πάντως, είναι σημαντικά πιο κοντή από την EQS (5.265 χλστ.) και στα ίδια επίπεδα με το Model S (4.970 χλστ.).

Στο εσωτερικό δεσπόζει η υπερ-οθόνη Hyperscreen, που αποτελείται από τρεις οθόνες σε ενιαία μορφή και προσφέρει εύρος θέασης στους επιβάτες  2.432,11 τετραγωνικών εκατοστών (56 ίντσες στο σύνολο)! Η τεχνολογία είναι τόσο προηγμένη, ώστε συναντάμε ακόμα και ενεργοποίηση με έλεγχο βιομετρικών στοιχείων! Σε σχέση με αυτό, το επίσης εντυπωσιακό σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας ωχριά κάπως.

Κάτω από αμάξωμα και καμπίνα, αναλαμβάνει την κίνηση ένας ηλεκτροκινητήρας 292 ίππων και 530 Nm. Προς το παρόν φροντίζει κατά μόνας για τις ανάγκες της EQE, τοποθετημένος στον και τροφοδοτώντας τον πίσω άξονα. Αργότερα θα υπάρξει και ισχυρότερη τετρακίνητη έκδοση, με ένα επιπλέον ηλεκτρικό μοτέρ εμπρός. Για την ώρα, λοιπόν, έχουμε την EQE 350 και το προαιρετικό πακέτο AMG Line (διαφορετικοί προφυλακτήρες και ζάντες). Η μέγιστη αυτονομία ανέρχεται στα 660 χλμ. (βάσει WLTP) και η φόρτιση από το 10 στο 80% διαρκεί μόλις 30 λεπτά, με τη χρήση ταχυφορτιστή.

Η παραγωγή της EQE θα ξεκινήσει στα μέσα του επόμενου χρόνου, στο εργοστάσιο της φίρμας στη Βρέμη. Αξίζει να αναφερθεί πως τα μοντέλα της κινεζικής αγοράς θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Beijing Benz (κοινοπραξία BAIC-Daimler), στο Πεκίνο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ιδού το νέο επιβλητικό Skoda Kodiaq
Ιδού το νέο επιβλητικό Skoda Kodiaq
Νέο Skoda Enyaq RS στα 340 άλογα και ιστορικά ρεκόρ
Νέο Skoda Enyaq RS στα 340 άλογα και ιστορικά ρεκόρ
Φρεσκάρισμα με πολλές αλλαγές για το Suzuki Swift
Φρεσκάρισμα με πολλές αλλαγές για το Suzuki Swift
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Οι τιμές του νέου Honda e:Ny1 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store