Νέα Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti με άρωμα QV

Η Alfa Romeo παρουσιάζει την έκδοση Veloce Ti της Stelvio, προσφέροντας μια καλή γεύση από την κορυφαία QV σε πιο προσιτό πακέτο.

Δείτε ακόμα: Η Alfa Romeo Stelvio QV «σκιάζει» το Viper! (+video)

Με έμφαση στη σχεδιαστική σύνδεση, Veloce Ti και Quadrifoglio μοιάζουν μεταξύ τους στους προφυλακτήρες, τον διαχύτη και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Θα λέγαμε το ίδιο για τις ζάντες, αν η Veloce δεν είχε το προνόμιο να διαθέτει τις πανέμορφες 21άρες στο βασικό εξοπλισμό, ξεπερνώντας την QV κατά 1 ίντσα (στάνταρ 20άρες, προαιρετικά 21 ιντσών). Η καμπίνα μοιράζεται περισσότερες QV πινελιές, όπως σπορ καθίσματα με επενδύσεις δέρματος και alcantara, μαζί με ενθέσεις πραγματικού ανθρακονήματος. Η εικόνα συμπληρώνεται από τα φιμέ παράθυρα και τα απαραίτητα σήματα.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει η Alfa Romeo Giulia QV στην Ελλάδα;

Οι επιλογές στα μηχανικά σύνολα είναι δύο: ο 2.2 ντίζελ των 210 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και 470 Nm στις 1.750 σ.α.λ., ενώ οι φαν της βενζίνης έχουν τον 2.0 Turbo των 280 ίππων στις 5.250 σ.α.λ. και 400 Nm στις 2.250 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης Q4, αφού πρώτα περάσει η ισχύς από το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Επιδόσεις δεν ανακοινώνουν οι Μιλανέζοι, οπότε θεωρείται σχεδόν σίγουρο πως η ντίζελ Ti θέλει 6,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 215 χλμ./ώρα, τη στιγμή που η βενζινοκίνητη κατεβαίνει στα 5,7 δλ. και ανεβαίνει στα 230 χλμ./ώρα αντίστοιχα (νούμερα επιδόσεων των ίδιων συνδυασμών κινητήρων-μετάδοσης, στις αμέσως προηγούμενες εκδόσεις).

Δείτε ακόμα: Πωλείται ακόμα Alfa Romeo σε χαμηλή τιμή;

Τα προηγμένα συστήματων υποβοήθησης οδήγησης ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), που προσφέρουν επίπεδο αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, είναι στάνταρ. Όπως και αυτά διατήρησης πορείας (Lane Keeping Assist), παρακολούθησης τυφλού σημείου (Active Blind Spot Assist), ενεργό cruise control και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές …
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store