Το 2023 έρχεται το νέο Nissan GT-R

323

Η κουβέντα γύρω από τον αντικαταστάτη του Nissan GT-R κρατάει εδώ και αρκετό καιρό. Αναμενόμενο, καθότι ο «Godzilla» βρίσκεται στην αγορά ήδη 12 χρόνια. Παλιότερα είχε διαρρεύσει από Ιαπωνία μεριά, πως το σημερινό R35 θα μπορούσε να συνεχίσει μέχρι το 2027. Από την ίδια περιοχή, και σαφώς πιο επίσημα, έρχεται η είδηση πως το νέο GT-R θα παρουσιαστεί αρκετά νωρίτερα: το 2023.

Ο επιχειρησιακός διευθυντής της Nissan Motor Co., Ashwani Gupta, δήλωσε στο Automotive News πως επίκειται ριζική αναδιάρθρωση στην γκάμα της εταιρίας αρχικά για την αγορά των Η.Π.Α. Μια αναδιάρθρωση που περιλαμβάνει -σε ρόλο πρωταγωνιστή μάλιστα- το GT-R. Ο Gupta δεν επεκτάθηκε σε λεπτομέρειες, πέρα από το ότι τα ηλεκτρικά και υβριδικά σύνολα θα διαδραματίζουν καίριο ρόλο στα δρώμενα της εταιρίας για το εγγύς μέλλον. Κάτι που εμμέσως, επιβεβαιώνει τις φήμες για υβριδικό σύνολο στο R36.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κοστίζει το leasing ενός Nissan GT-R;

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν θα πρόκειται για plug-in υβριδικό σύστημα, αλλά για KERS (Kinetic Energy Recovery System). Παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτά των McLaren P1 και LaFerrari, ενώ και το αγωνιστικό GT-R LM Nismo χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο σύνολο (3λιτρος twinturbo V6 σε συνεργασία με την Cosworth, απόδοσης 500 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτρική υποβοήθηση 250 ίππων και σύνολο 750 ίππων). Για τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, λοιπόν, το μόνο σίγουρο είναι η τετρακίνηση και ο συνδυασμός θερμικού-ηλεκτρικού μοτέρ. Παλαιότερα είχε ακουστεί πως στον σχεδιασμό του εμπλέκεται/θα εμπλακεί η Williams Advanced Engineering, δίχως να επιβεβαιώνεται κάτι από την Ιαπωνία. Η χωροταξία τους, τώρα, είναι το έτερο μείζον ζήτημα.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το Nissan GT-R λέγεται και «Godzilla»;

Εξίσου έντονη φημολογία θέλει τον αντικαταστάτη του R35 να αλλάζει διάταξη, φέρνοντας τον κινητήρα στο κέντρο και μιμούμενο την αντίστοιχη αλλαγή της νέας Corvette. Εδώ η Nissan δεν αναφέρει το παραμικρό, κάτι που σημαίνει πως η εν λόγω «μετακόμιση» είναι -προς το παρόν- φιλολογικού ενδιαφέροντος. Μια πολύ καλή ιδέα για την εμφάνιση μας δίνουν οι ψηφιακές απεικονίσεις του PR 4 TopSpeed, αν και πίσω δύσκολα δεν θα δούμε τα διαχρονικά διπλά στρογγυλά φανάρια.

Δείτε ακόμα: Το GT-R «διδάσκει» Corvette και AMG GT 63 S (+video)

Το μόνο σίγουρο, είναι πως το νέο GT-R θα είναι ισχυρότερο από το σημερινό. Τα 575 άλογα του απλού και τα 600 του Nismo, ενδεχομένως να δώσουν τη θέση τους σε ένα νούμερο της τάξης των 650 – ισχύ που έχει πλέον το μέτρο σύγκρισης του R35, η Porsche 911 Turbo S. Κάτι που σημαίνει ότι το επόμενο Nismo δεν αποκλείεται να φτάσει στα 720 άλογα, ισχύς που αποδίδει το επετειακό GT-R50 του 1 εκατομμυρίου ευρώ.