Ξεκινά η αναγέννηση της Lancia - AutoGreekNews

Ξεκινά η αναγέννηση της Lancia

Εδώ και χρόνια, η Lancia φυτοζωεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Με ένα και μοναδικό μοντέλο, το ηρωϊκό πια Ypsilon, να κρατάει μια παράδοση 115 ετών ζωντανή. Έστω, μετά βίας. Έστω, μόνο στην ιταλική αγορά. Αλλά, ζωντανή. Ευτυχώς για κάθε ρομαντικό και γνώστη της αυτοκίνησης, η εποχή Stellantis επιφυλάσσει ένα ακραιφνώς αισιόδοξο μέλλον για την εταιρία του Βιτσέντζο Λάντσια.

Η αρχή έγινε στις αρχές του έτους, όταν ανακοινώθηκε ο καταμερισμός των 14 μαρκών του Ομίλου. Η Lancia όχι μόνο ήταν ανάμεσά τους (υπήρχε έντονη ανησυχία και φημολογία πως στο συνασπισμό PSA-FCA δεν χώραγε η φίρμα από το Τορίνο), αλλά συγκαταλέγεται στο premium τμήμα της Stellantis. Σήμερα έρχεται το δεύτερο «χτύπημα», με τον διορισμό του Jean-Pierre Ploué ως επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος (o κύριος στα αριστερά, στα δεξιά ο CEO της εταιρίας, Luca Napolitano).

Για να αντιληφθούμε το πόσο σοβαρά παίρνουν Γάλλοι και Ιταλοί το πρότζεκτ «αναγέννηση Lancia», αρκεί να αναφέρουμε πως ο Ploué είναι επικεφαλής σχεδίασης ολόκληρης της Stellantis. Η αρχηγική «πένα» του Ομίλου δηλαδή, αναλαμβάνει προσωπικά τη διαμόρφωση της αυριανής γκάμας για τη Lancia! Τι άλλο γνωρίζουμε για αυτή;

Καταρχάς, επίκειται αντικατάσταση για το Ypsilon. Το αειθαλές σουπερμίνι έχει κλείσει 10 χρόνια παραγωγής, οδεύοντας ολοταχώς για το 11ο. Επίσης, δεν νοείται αναγέννηση μάρκας ή εμπορική πορεία γενικώς, χωρίς SUV ή crossover (το προ τετραετίας rendering του Andrea Bonamore πιο επίκαιρο από ποτέ). Τουλάχιστον ένα μοντέλο της κατηγορίας θα πάρει θέση στη νέα Lancia, αν και πιθανότερο είναι να υπάρχουν δύο. Θα βασίζονται στις επερχόμενες Alfa Romeo Tonale και Brennero, όντας οι πιο πολυτελείς εκδοχές τους. Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα (αν τα νέα μοντέλα «πιάσουν» στην αγορά, δηλαδή), τότε θα τεθεί επί τάπητος το σενάριο της επιστροφής για την Delta. Αυτό που μετράει ως στιγμής πάντως, είναι πως μπορούμε πλέον να μιλάμε με ασφάλεια και αισιοδοξία για το μέλλον μιας εκ των πιο αγαπημένων και ιστορικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ»
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ» …
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση …
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes …
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store