Ξεκινά η αναγέννηση της Lancia

Εδώ και χρόνια, η Lancia φυτοζωεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Με ένα και μοναδικό μοντέλο, το ηρωϊκό πια Ypsilon, να κρατάει μια παράδοση 115 ετών ζωντανή. Έστω, μετά βίας. Έστω, μόνο στην ιταλική αγορά. Αλλά, ζωντανή. Ευτυχώς για κάθε ρομαντικό και γνώστη της αυτοκίνησης, η εποχή Stellantis επιφυλάσσει ένα ακραιφνώς αισιόδοξο μέλλον για την εταιρία του Βιτσέντζο Λάντσια.

Η αρχή έγινε στις αρχές του έτους, όταν ανακοινώθηκε ο καταμερισμός των 14 μαρκών του Ομίλου. Η Lancia όχι μόνο ήταν ανάμεσά τους (υπήρχε έντονη ανησυχία και φημολογία πως στο συνασπισμό PSA-FCA δεν χώραγε η φίρμα από το Τορίνο), αλλά συγκαταλέγεται στο premium τμήμα της Stellantis. Σήμερα έρχεται το δεύτερο «χτύπημα», με τον διορισμό του Jean-Pierre Ploué ως επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος (o κύριος στα αριστερά, στα δεξιά ο CEO της εταιρίας, Luca Napolitano).

Για να αντιληφθούμε το πόσο σοβαρά παίρνουν Γάλλοι και Ιταλοί το πρότζεκτ «αναγέννηση Lancia», αρκεί να αναφέρουμε πως ο Ploué είναι επικεφαλής σχεδίασης ολόκληρης της Stellantis. Η αρχηγική «πένα» του Ομίλου δηλαδή, αναλαμβάνει προσωπικά τη διαμόρφωση της αυριανής γκάμας για τη Lancia! Τι άλλο γνωρίζουμε για αυτή;

Καταρχάς, επίκειται αντικατάσταση για το Ypsilon. Το αειθαλές σουπερμίνι έχει κλείσει 10 χρόνια παραγωγής, οδεύοντας ολοταχώς για το 11ο. Επίσης, δεν νοείται αναγέννηση μάρκας ή εμπορική πορεία γενικώς, χωρίς SUV ή crossover (το προ τετραετίας rendering του Andrea Bonamore πιο επίκαιρο από ποτέ). Τουλάχιστον ένα μοντέλο της κατηγορίας θα πάρει θέση στη νέα Lancia, αν και πιθανότερο είναι να υπάρχουν δύο. Θα βασίζονται στις επερχόμενες Alfa Romeo Tonale και Brennero, όντας οι πιο πολυτελείς εκδοχές τους. Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα (αν τα νέα μοντέλα «πιάσουν» στην αγορά, δηλαδή), τότε θα τεθεί επί τάπητος το σενάριο της επιστροφής για την Delta. Αυτό που μετράει ως στιγμής πάντως, είναι πως μπορούμε πλέον να μιλάμε με ασφάλεια και αισιοδοξία για το μέλλον μιας εκ των πιο αγαπημένων και ιστορικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ανθρακονημάτινες ζάντες σε SUV 2,5 τόνων. Ο λόγος;
Ανθρακονημάτινες ζάντες σε SUV 2,5 τόνων. Ο λόγος; …
Μόνο υβριδικό το νέο Honda HR-V στην Ευρώπη
Μόνο υβριδικό το νέο Honda HR-V στην Ευρώπη
Έρχεται με ισοπεδωτικές διαθέσεις η BMW X8 M
Έρχεται με ισοπεδωτικές διαθέσεις η BMW X8 M
Προεδρικές ανέσεις για το αναγεννημένο Citroen DS
Προεδρικές ανέσεις για το αναγεννημένο Citroen DS …
Μεγαλοπρεπής Alpina B12 για λάτρεις των V12
Μεγαλοπρεπής Alpina B12 για λάτρεις των V12
Δυσαρέσκεια της Audi για χρήση RS 6 στις πλημμύρες
Δυσαρέσκεια της Audi για χρήση RS 6 στις πλημμύρες …
To VW Golf R γίνεται... W12 υπεραυτοκίνητο!
To VW Golf R γίνεται... W12 υπεραυτοκίνητο!
«Κάγκουρας» έχασε δικαστήριο από τους γείτονες
«Κάγκουρας» έχασε δικαστήριο από τους γείτονες …
Πόσα Ford Mondeo πουλήθηκαν στην Ευρώπη;
Πόσα Ford Mondeo πουλήθηκαν στην Ευρώπη;
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store