Γιατί η Subaru δεν έβαλε τούρμπο στο νέο BRZ;

Η παρουσίαση του νέου Subaru BRZ συνοδεύτηκε από θερμότατη υποδοχή, χάρις και στην ευφάνταστη ιδέα των Ιαπώνων να βάλουν το μνημειώδες Impreza 22B STI μαζί. Η 2η γενιά του «Toyobaru» (έρχεται και το 86 MK2) είναι ολιστικά αναβαθμισμένη, ισχυρότερη, σφιχτότερη, ακόμα πιο καλοστημένη και δυναμική σχεδιαστικά. Ο διακαής πόθος όλων, όμως, δεν εκπληρώθηκε: τούρμπο εξακολουθεί να μην υπάρχει.

Διαβάστε επίσης: Θα χαλάσει τον κόσμο το νέο Subaru WRX STI

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του αυτοκινήτου, είχε διαρρεύσει πως ο κινητήρας θα είναι 2.4 λίτρων. Πολλοί ήλπιζαν πως πέραν της δεδομένης ατμοσφαιρικής έκδοσης, θα υπήρχε και υπερτροφοδοτούμενη. Μορφή που κυκλοφορεί από το 2018 στο Ascent και εσχάτως στο Legacy 7ης γενιάς, με τον FA24 H4-T να αποδίδει 260 ίππους και 376 Nm. Αυτό το «Τ», στο μοτέρ του BRZ τελικά δεν υπάρχει. Η απόδοση φτάνει τους 228 ίππους και τα 249 Nm, ούσα μεν αυξημένη κατά 23 άλογα και 38 Nm σε σχέση με πριν, αλλά σαφώς κάτω από τα νούμερα του 2.4 τούρμπο. Κάτι που αυτομάτως μεταφράζεται σε πολύ μακρινό σενάριο για δημιουργία έκδοσης STI, που θα ήταν πολύ πιο ταιριαστή στο πλάι του Impreza 22B. Γιατί, όμως, η Subaru επέμεινε στην ατμόσφαιρα; Ο επικεφαλής PR της εταιρίας, Dominick Infante, έδωσε την εξήγηση.

Λόγω της διάταξης του κινητήρα, το τούρμπο και οι παρελκόμενες σωληνώσεις μπαίνουν στο κάτω μέρος. Κάτι που θα επέβαλλε την τοποθέτηση του μοτέρ πιο ψηλά, αυξάνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους και επηρεάζοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Εκτός αυτού, σε συνδυασμό με τα υπερτροφοδοτούμενα παραφερνάλια (intercooler κλπ) θα αύξανε και τη συνολική μάζα του εμπρός μέρους, επιδρώντας αρνητικά στην αμεσότητα/αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Και φυσικά, θα επέφερε την ανάλογη αύξηση στην τιμή.

Δείτε ακόμα: Subaru Impreza 22B vs Mitsubishi Evo 6 TME: Συνάντηση γιγάντων (+video)

Η Subaru στοχεύει σε ένα αρχικό κόστος 27.000 δολαρίων (22.763 ευρώ), ώστε να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση απέναντι στο πιο αδύναμο (2λιτρο 181 ίππων) και ευθέως ανταγωνιστικό Mazda MX-5, που ξεκινά στις Η.Π.Α. από τις 26.580 δολάρια (22.407 ευρώ). Υπενθυμίζουμε ότι στην Ευρώπη, το νέο BRZ δεν θα έρθει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με Alpine A110 οι αγροφύλακες της Γαλλίας
Με Alpine A110 οι αγροφύλακες της Γαλλίας
Πώς βγαίνει η ψηφιακή άδεια δακτυλίου;
Πώς βγαίνει η ψηφιακή άδεια δακτυλίου;
«Κακοποιημένη» BMW 850i έγινε Fiat Barchetta
«Κακοποιημένη» BMW 850i έγινε Fiat Barchetta
Η Toyota θέλει την αναβίωση του MR2 με 400 άλογα!
Η Toyota θέλει την αναβίωση του MR2 με 400 άλογα!
Αγωνιστικό Pagani Zonda με ελευθέρας για το δρόμο (+video)
Αγωνιστικό Pagani Zonda με ελευθέρας για το δρόμο (+video) …
Τα «πάνω κάτω» ήρθαν για Ferrari 488 Pista
Τα «πάνω κάτω» ήρθαν για Ferrari 488 Pista
Καινούργιο Honda CRX ηλικίας 31 ετών!
Καινούργιο Honda CRX ηλικίας 31 ετών!
Γιαγιά φύλαγε σε γκαράζ Countach και Ferrari!
Γιαγιά φύλαγε σε γκαράζ Countach και Ferrari!
Honda NSX με 644.000 χλμ. συνεχίζει απτόητο
Honda NSX με 644.000 χλμ. συνεχίζει απτόητο
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store