Γιατί η Subaru δεν έβαλε τούρμπο στο νέο BRZ;

Η παρουσίαση του νέου Subaru BRZ συνοδεύτηκε από θερμότατη υποδοχή, χάρις και στην ευφάνταστη ιδέα των Ιαπώνων να βάλουν το μνημειώδες Impreza 22B STI μαζί. Η 2η γενιά του «Toyobaru» (έρχεται και το 86 MK2) είναι ολιστικά αναβαθμισμένη, ισχυρότερη, σφιχτότερη, ακόμα πιο καλοστημένη και δυναμική σχεδιαστικά. Ο διακαής πόθος όλων, όμως, δεν εκπληρώθηκε: τούρμπο εξακολουθεί να μην υπάρχει.

Διαβάστε επίσης: Θα χαλάσει τον κόσμο το νέο Subaru WRX STI

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του αυτοκινήτου, είχε διαρρεύσει πως ο κινητήρας θα είναι 2.4 λίτρων. Πολλοί ήλπιζαν πως πέραν της δεδομένης ατμοσφαιρικής έκδοσης, θα υπήρχε και υπερτροφοδοτούμενη. Μορφή που κυκλοφορεί από το 2018 στο Ascent και εσχάτως στο Legacy 7ης γενιάς, με τον FA24 H4-T να αποδίδει 260 ίππους και 376 Nm. Αυτό το «Τ», στο μοτέρ του BRZ τελικά δεν υπάρχει. Η απόδοση φτάνει τους 228 ίππους και τα 249 Nm, ούσα μεν αυξημένη κατά 23 άλογα και 38 Nm σε σχέση με πριν, αλλά σαφώς κάτω από τα νούμερα του 2.4 τούρμπο. Κάτι που αυτομάτως μεταφράζεται σε πολύ μακρινό σενάριο για δημιουργία έκδοσης STI, που θα ήταν πολύ πιο ταιριαστή στο πλάι του Impreza 22B. Γιατί, όμως, η Subaru επέμεινε στην ατμόσφαιρα; Ο επικεφαλής PR της εταιρίας, Dominick Infante, έδωσε την εξήγηση.

Λόγω της διάταξης του κινητήρα, το τούρμπο και οι παρελκόμενες σωληνώσεις μπαίνουν στο κάτω μέρος. Κάτι που θα επέβαλλε την τοποθέτηση του μοτέρ πιο ψηλά, αυξάνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους και επηρεάζοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Εκτός αυτού, σε συνδυασμό με τα υπερτροφοδοτούμενα παραφερνάλια (intercooler κλπ) θα αύξανε και τη συνολική μάζα του εμπρός μέρους, επιδρώντας αρνητικά στην αμεσότητα/αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Και φυσικά, θα επέφερε την ανάλογη αύξηση στην τιμή.

Δείτε ακόμα: Subaru Impreza 22B vs Mitsubishi Evo 6 TME: Συνάντηση γιγάντων (+video)

Η Subaru στοχεύει σε ένα αρχικό κόστος 27.000 δολαρίων (22.763 ευρώ), ώστε να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση απέναντι στο πιο αδύναμο (2λιτρο 181 ίππων) και ευθέως ανταγωνιστικό Mazda MX-5, που ξεκινά στις Η.Π.Α. από τις 26.580 δολάρια (22.407 ευρώ). Υπενθυμίζουμε ότι στην Ευρώπη, το νέο BRZ δεν θα έρθει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ασταμάτητο το πιο «σκληρό» Hyundai Santa Cruz
Ασταμάτητο το πιο «σκληρό» Hyundai Santa Cruz
Μέλι Lamborghini για γλύκα κατά της αφραγκίας
Μέλι Lamborghini για γλύκα κατά της αφραγκίας
Γιαγιά οδήγησε VW Golf Bon Jovi μόνο 50 χιλιόμετρα!
Γιαγιά οδήγησε VW Golf Bon Jovi μόνο 50 χιλιόμετρα!
Ζυγώνει το πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N των 585 ίππων
Ζυγώνει το πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N των 585 ίππων
Πόσο πάει το τρακάρισμα σε μια Aventador; (+video)
Πόσο πάει το τρακάρισμα σε μια Aventador; (+video)
Έρχεται στην Ευρώπη το Ford F-150!
Έρχεται στην Ευρώπη το Ford F-150!
Ανακατασκευή σε Ferrari 250 GT κοστίζει 1,6 εκατ. ευρώ
Ανακατασκευή σε Ferrari 250 GT κοστίζει 1,6 εκατ. ευρώ …
«Παπάτζα» της Tesla για δοκιμές στην έρημο
«Παπάτζα» της Tesla για δοκιμές στην έρημο
Διαθέσιμο ξανά το νέο Ford Focus (+τιμές)
Διαθέσιμο ξανά το νέο Ford Focus (+τιμές)
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store