Μικρά ντίζελ SUV με μεγάλες ανέσεις

304

Τα SUV αυτοκίνητα βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των αγοραστών, αφού τα μοντέλα της δημοφιλούς και συνεχώς αναπτυσσόμενης αυτής κατηγορίας συγκεντρώνουν πολλά πλεονεκτήματα. Ο ελκυστικός τους σχεδιασμός, η πρακτικότητα που προσφέρουν, η πληθώρα των επιλογών και οι προσιτές τιμές των περισσότερων μοντέλων, τα έχουν φέρει στην κορυφή των πωλήσεων.

Δείτε ακόμα: SUV που τα έχουν όλα και συμφέρουν!

Αυτά και πολλά ακόμη στοιχεία διαθέτουν τα SUV που σας παρουσιάζουμε, τα οποία ανήκουν στην κατηγορία των B-SUV. Ωστόσο, οι ανέσεις που παρέχουν είναι πολύ κοντά με εκείνες των C-SUV, αλλά σε πιο προσιτές τιμές. Εμείς, επιλέξαμε τέσσερα νέα μικρά SUV στις εκδόσεις με τον καλύτερο συνδυασμό ντίζελ κινητήρα – τιμής – εξοπλισμού και σας τις παρουσιάζουμε παρακάτω.

Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 100 PS

Με το νέο 2008, η Peugeot ισχυροποιεί σημαντικά τη θέση της στα μικρά SUV, αν και πλέον με μήκος που αγγίζει τα 4,3 μ. έχει πλησιάσει τα αμέσως μεγαλύτερα μικρομεσαία SUV. Σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, το νέο 2008 δεν έχει καμία απολύτως ομοιότητα και αυτό φαίνεται αμέσως, αφού πλέον θυμίζει ένα μικρότερο 3008.

Δείτε ακόμα: Nissan Qashqai 1.3 140 PS ή Peugeot 2008 1.2 130 PS

Για το ντίζελ μοντέλο, οι τιμές ξεκινούν από τις 21.900 ευρώ στην πρώτη αλλά με πλήρη εξοπλισμό έκδοση Active, η οποία περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, συν οθόνη 7 ιντσών ή προαιρετικά 10 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Εντυπωσιακός είναι και ο σχεδιασμός του εσωτερικού, όπου τα μαλακά πλαστικά σε ολόκληρο το ταμπλό και η προσεγμένη συναρμογή και το φινίρισμα, ενισχύουν την πολύ καλή εικόνα του. Σε επίπεδο χώρων οι πίσω επιβάτες έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια τους, ενώ με 1.770 χλστ. πλάτους δεν θα ζοριστεί ιδιαίτερα κι ένας τρίτος. Όσο για τις αποσκευές υπάρχουν 405 πλήρως εκμεταλλεύσιμα λίτρα (434 λτ. με κιτ επισκευής ελαστικού).

Στο δρόμο, το 2008 κερδίζει αμέσως τον οδηγό του. Η ανάρτηση φιλτράρει τις περισσότερες ανωμαλίες, εξασφαλίζοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Γενικά, ο τρόπος που το μικρό γαλλικό SUV αντιμετωπίζει τις κακοτεχνίες των δρόμων πραγματικά θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ταιριαστός είναι και ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi των 100 ίππων και με τα 250 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζει τις καλές επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση.

Δείτε ακόμα: Peugeot 208 1.2T EAT8 vs VW Polo 1.0 TSI DSG

Τιμή 21.900 ευρώ (έκδοση Active), Τεκμήριο: 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 86,4 ευρώ

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης τη λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αυτόματος κλιματισμός, φώτα LED, οθόνη αφής 7 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.499 κ.εκ., Ισχύς: 100/3.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 250/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,4 δλ., Τελική ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Renault Captur 1.5 Blue dCi 115 PS

Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς Renault Captur αποτελεί μια πολύ αξιόλογη πρόταση αγοράς και ένα από τα πιο όμορφα μικρά SUV. Με τον κινητήρα πετρελαίου 1.5 Blue dCi των 115 ίππων (υπάρχει και με 95 ίππους) και στη δεύτερη εξοπλιστική έκδοση Expression είναι πληρέστατο, αφού προσφέρει χαμηλή κατανάλωση, σβέλτες επιδόσεις και φουλ στάνταρ εξοπλισμό.

Δείτε ακόμα: Νέο Renault Kadjar 1.5 diesel σε ασυναγώνιστη τιμή

Μοντέρνο και πολύ προσεγμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Captur. Στο ταμπλό με τις ευθείες γραμμές και τις επίπεδες επιφάνειες κυριαρχεί στο κέντρο του η κάθετη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων των 7 ιντσών (ή 9,3 ιντσών προαιρετικά). Την ποιότητα αναβαθμίζει σημαντικά η ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό. Στα θετικά του στοιχεία ανήκουν ακόμα οι άνετοι χώροι, το πίσω συρόμενο κάθισμα και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ που φτάνει έως τα 536 λίτρα.

Ιδανικό είναι το ταίριασμα με το νέο κινητήρα 1.5 Blue dCi των 115 ίππων και των 260 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.), τραβάει από τις χαμηλές στροφές και εντυπωσιάζει με την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του και την απουσία ενοχλητικών θορύβων ή κραδασμών. Επίσης, είναι οικονομικός σε καύσιμο, αφού σε πραγματικές συνθήκες «καίει» 5,9 λτ./100 χλμ.

Δείτε ακόμα: Ταξιδέψαμε στη Μύκονο με το νέο Renault Captur

Τιμή 20.620 ευρώ (έκδοση Expression), Τεκμήριο: 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 108,78 ευρώ

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης τη λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, air condition, φώτα LED, οθόνη αφής 7 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Δείτε ακόμα: Νέο Renault Captur βενζίνη, ντίζελ ή υγραέριο;

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.461 κ.εκ., Ισχύς: 115/3.750 PS/σ.α.λ., Ροπή: 260/2.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ., Τελική ταχύτητα: 187 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 111 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Skoda Kamiq 1.6 TDI 116 PS DSG

Το μικρότερο και πιο νέο SUV της Skoda, το Kamiq, παρουσιάζει αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά και πωλείται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Με το ντίζελ κινητήρα 1.6 TDI 116 PS συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο DSG και κοστίζει από 21.890 ευρώ στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Ambition.

Δείτε ακόμα: Skoda Kamiq 1.0 TSI Vs VW T-Cross 1.0 TSI

Το μήκους 4.241 χλστ. αμάξωμά του έχει τις κατάλληλες αναλογίες για να είναι ευέλικτο, ενώ το εσωτερικό του «κρύβει» πολύ άνετους χώρους. Πέρα από ποιοτική, η καμπίνα του Kamiq είναι κι εξαιρετικά ευρύχωρη, όπου οι επιβάτες θα μεταφερθούν με άνεση, όπως κι οι αποσκευές τους, χάρη στο πορτ μπαγκάζ των 400 λτ.

Στο δρόμο, το Kamiq ξεχωρίζει αμέσως για το χαμηλό θόρυβο κύλισης και την άνεση που προσφέρει. Παράλληλα είναι ξεκούραστο στο ταξίδι όπου εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά στον αυτοκινητόδρομο, όπως επίσης και στις στροφές, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι αυξημένα και οι κλίσεις του αμαξώματος λογικές. Δυνατός και με χαμηλή κατανάλωση είναι ο 1.600άρης κινητήρας πετρελαίου με 10,4 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα και 4,3 λτ./100 μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση.

Δείτε ακόμα: Mercedes A 160 ή Skoda Kamiq 1.5 TSI στα ίδια λεφτά;

Τιμή 21.890 ευρώ (έκδοση Ambition), Τεκμήριο: 6.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 109,76 ευρώ

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης τη λωρίδας ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, αυτόματος κλιματισμός, αισθητήρας βροχής και λειτουργίας φώτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας.

Δείτε ακόμα: Συγκριτικό: Skoda Scala ή Kamiq 1.0 TSI 116 PS;

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.598 κ.εκ., Ισχύς: 116/3.250-4.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 250/1.500-3.250 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,4 δλ., Τελική ταχύτητα: 192 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 112 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

VW T-Roc 1.6 TDI 115 PS

Το VW T-Roc έχει αναδειχθεί σε ένα εκ των best seller μοντέλων της VW, με τη μοντέρνα αισθητική του, την πλήρη γκάμα κινητήρων και τις ελκυστικές του τιμές, να αποτελούν ορισμένους από τους κυριότερους λόγους της επιτυχίας. Με τον 1.6 TDI, οι τιμές του ξεκινούν από τα από τα 21.790 ευρώ για την αρχική αλλά πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Discover.

Δείτε ακόμα: Kia XCeed 1.4 T-GDi vs VW T-Roc 1.5 TSI

Ο γνώριμος ντίζελ κινητήρας των 115 ίππων και των 250 Nm ροπής εμφανίζει μια αίσθηση υστέρησης κατά την εκκίνηση, όμως από εκεί και πέρα το T-Roc κινείται με χαρακτηριστική ευκολία και με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Στα 120-130 χλμ./ώρα ταξιδεύει άνετα, ενώ τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 10,8 δλ. και η τελική αγγίζει τα 187 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση συγκαταλέγεται στα ατού, αφού στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,3 λτ./100 χλμ.

Το VW T-Roc κερδίζει αμέσως τον οδηγό του και στο δρόμο. Η πολύ καλή ρύθμισης της ανάρτησης με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω, σε συνδυασμό με το στιβαρό και ελαφρύ πλαίσιο διασφαλίζουν ομοιογένεια στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, προσφέρουν ακρίβεια στο τιμόνι και καλή αίσθηση σε αυτό, μαζί με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Δείτε ακόμα: VW T-Roc 1.0 TSI ή 1.6 TDI στα ίδια λεφτά;

Στο εσωτερικό το πρώτο πράγμα που κεντρίζει το ενδιαφέρον, είναι ο μοντέρνος σχεδιασμός. Η οθόνη αφής, τα διακοσμητικά πλαστικά και κυρίως η φάσα στο ταμπλό, δημιουργούν ένα ευχάριστο και νεανικό σύνολο. Μόνο τα σκληρά πλαστικά δεν έχουν τη μαλακή υφή που μας έχει «συνηθίσει» η VW, αν και παράπονα για το φινίρισμα και τη συναρμογή δεν υπάρχουν. Στα θετικά είναι οι άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις τεσσάρων επιβατών, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους ένα μεγάλο πορτ μπαγκάζ 445 λίτρων.

Τιμή 21.790 ευρώ (έκδοση Discover), Τεκμήριο: 6.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 108,78 ευρώ

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης, πέδησης και διατήρησης τη λωρίδας ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, αυτόματος κλιματισμός, οθόνη αφής 6,5 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων.

Δείτε ακόμα: VW T-Cross ή Polo στα ίδια λεφτά;

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.598 κ.εκ., Ισχύς: 115 PS, Ροπή: 250/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 187 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 111 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις