Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με 6.000 ευρώ

244

Στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές και ευκαιρίες σε πολύ οικονομικές τιμές. Βέβαια σε κάθε περίπτωση, όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις, ο αγοραστής θα πρέπει να ψάξει αρκετά για να καταλήξει σε ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο, χωρίς φθορές και τρακαρίσματα.

Δείτε ακόμα: Μικρά ντίζελ πενταετίας σε χαμηλές τιμές

Με περίπου 6.000 ευρώ, μπορεί να επιλέξει κανείς ανάμεσα σε αυτοκίνητα πόλης (μίνι ή μικρά), μοντέλα του 2013 και με κινητήρες 1.0 – 1.2 λτ., οι οποίοι εκτός από την οικονομία στο καύσιμο προσφέρουν και το πλεονέκτημα του χαμηλού τεκμηρίου. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 8 προτάσεις με τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, μαζί με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τις τεχνικές τους προδιαγραφές.

Fiat Panda 1.2

Με περίπου 6.000 ευρώ μπορεί να αποκτήσει κανείς το Fiat Panda του 2013, χωρίς να απουσιάζει κάτι απαραίτητο από τον εξοπλισμό του, καθώς εφοδιάζεται με 4 αερόσακους, τις βασικές ηλεκτρικές ευκολίες και air condition. Το μίνι Fiat εξωτερικά παρουσιάζει μια νεανική εμφάνιση, με πολλές καμπύλες, όπως αντίστοιχα και στο εσωτερικό του. Ο θάλαμος επιβατών του Panda διακρίνεται για το μοντέρνο του σχεδιασμό, την πρακτικότητα που προσφέρει και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Επίσης, οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (225 λτ.), είναι αρκετά ικανοποιητικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Fiat Panda ντίζελ 1.3 Multijet 75 hp

Στο δρόμο, κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με πολύ καλή ευελιξία και ευκολία στους χειρισμούς, ενώ ταυτόχρονα συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά. Όσον αφορά τον παλαιάς τεχνολογίας αλλά αξιόπιστο 8βάλβιδο, 4κύλινδρο κινητήρα Fire των 1.2 λτ. επαρκεί για να κινήσει το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς.

Τέλη κυκλοφορίας: 117,6 ευρώ, Τεκμήριο: 3.220 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών και air condition.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Fiat Panda 0.9 TwinAir 80 HP CNG

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.242 κ.εκ., Ισχύς: 69 PS/5.500 σ.α.λ., Ροπή: 102 Nm/3.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,2 δλ., Τελική ταχύτητα: 164 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 5,2 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 120 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Hyundai i20 1.2

Μια αξιόλογη πρόταση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με λίγα χρήματα, είναι και το προγενέστερο Hyundai i20. Από την αρχική του έκδοση περιλαμβάνει ESP, 6 αερόσακους, air condition, ράδιο CD και τις ηλεκτρικές ευκολίες. Στο εσωτερικό με την σύγχρονη εμφάνιση και την πολύ καλή εργονομία, τα σκληρά πλαστικά διαθέτουν καλή υφή και στιβαρή συναρμογή. Οι διαθέσιμοι χώροι άνετοι για την φιλοξενία 4 ενήλικων επιβατών, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 295 λίτρων είναι μεγάλο για τα δεδομένα των μικρών αυτοκινήτων.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai ντίζελ i20 1.4 CRDi

Την πολύ καλή σχέση τιμής – αξίας ενισχύει με την σειρά του και ο κινητήρας βενζίνης των 1.2 λτ. ισχύος 85 ίππων, ο οποίος εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Κατά την κίνησή του, το μικρό Hyundai αποπνέει ασφαλή αίσθηση και κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού του χάρη και στην σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Ωστόσο το τιμόνι με την θετική αμεσότητα είναι ελαφρύ σε πιο γρήγορους ρυθμούς.

Τέλη κυκλοφορίας: 111,72 ευρώ, Τεκμήριο: 3.220 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, ράδιο CD,  προβολείς ομίχλης.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ., Ισχύς: 85 PS/6.000 σ.α.λ., Ροπή: 121 Nm/4.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,7 δλ., Τελική ταχύτητα: 168 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 4,9 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 114 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Kia Picanto 1.0

Σε συμφέρουσες τιμές πωλείται και το μεταχειρισμένο Kia Picanto 1.0 του 2013 και με εξοπλισμό που δεν παρουσιάζει ελλείψεις. Τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του παρουσιάζει νεανικό σχεδιασμό. Παράλληλα στην καμπίνα του Picanto τα στοιχεία που κερδίζουν είναι η καλή ποιότητα κατασκευής και οι αρκετά ικανοποιητικοί χώροι για τις μετακινήσεις 4 ατόμων. Το πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα 200 λίτρων είναι μικρό, αλλά επαρκεί για τις καθημερινές ανάγκες.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Kia Picanto 1.2 5d

Το Kia Picanto 1.0 ξεχωρίζει ακόμα για την ευελιξία και την ευκολία στους χειρισμούς, ωστόσο σε πιο γρήγορες ταχύτητες αυτό που ίσως ενοχλήσει είναι η μέτρια επαναφορά του τιμονιού στην θέση της ευθείας. Στα θετικά στοιχεία του μίνι Kia ανήκει και ο 1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας των 69 ίππων, ο οποίος παρουσιάζει πολιτισμένη λειτουργία, χαμηλή κατανάλωση, διαθέτει την απαραίτητη ζωντάνια και αξιοπρεπείς επιδόσεις.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών και air condition.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Kia Picanto 1.0 λτ. Turbo 100 PS X-Line

Τέλη κυκλοφορίας: 89,1 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 69 PS/6.200 σ.α.λ., Ροπή: 95 Nm/3.500 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,4 δλ., Τελική ταχύτητα: 153 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Nissan Micra 1.2

Το προγενέστερο Nissan Micra πωλείται γύρω στις 6.000 ευρώ (το μοντέλο του 2013), ενώ από την αρχική έκδοση περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του ESP, 6 αερόσακους ράδιο CD και τις βασικές ανέσεις. Χαρακτηριστικό σχεδιαστικό του γνώρισμα αποτελούν οι πολλές καμπύλες, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό του. Η καμπίνα του διακρίνεται για την εργονομία που προσφέρει και τους καλούς χώρους, ωστόσο ποιοτικά εμφανίζει μια λιτή εικόνα.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Nissan Micra 1.2 80 PS

Στο δρόμο, το Micra εστιάζει στην άνεση μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, διατηρώντας ένα ευχάριστο και κυρίως πολύ φιλικό χαρακτήρα προς τον οδηγό του. Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει ο κινητήρας των 1.2 λίτρων, καθώς είναι δυνατός, έχει πολιτισμένη λειτουργία, περιορισμένους κραδασμούς (για 3κύλινδρος) και με χαμηλή κατανάλωση βενζίνης.

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Nissan Micra 1.0 λτ. IG-T 100 PS

Τέλη κυκλοφορίας: 112,7 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.198 κ.εκ., Ισχύς: 80 PS/6.000 σ.α.λ., Ροπή: 110 Nm/4.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,7 δλ., Τελική ταχύτητα: 170 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 5,0 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 115 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Opel Corsa 1.0

Η αρχική έκδοση του προγενέστερου Opel Corsa με τον 1.000άρη κινητήρα δεν παρουσιάζει ελλείψεις στον εξοπλισμό, όμως θα πρέπει να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις. Συγκεκριμένα, το 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1.0 λίτρου με τους 65 ίππους είναι λίγο για το αμάξωμα του Corsa, αφού με 0-100 χλμ./ώρα σε 18,2 δευτερόλεπτα κρίνεται αρκετά αργό. Στο δρόμο το Corsa είναι άνετο και ουδέτερο αλλά προσφέρει μέτρια αίσθηση μέσω των χειριστηρίων του (τιμόνι, επιλογέας). Βέβαια, ούτως ή άλλως κάθε επιθυμία για κάτι παραπάνω «πνίγεται» από τον χαμηλής απόδοσης κινητήρα.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Opel Corsa 1.2 Turbo 100 PS

Στο θάλαμο των επιβατών του Corsa η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, ενώ ο διάκοσμος είναι σύγχρονος παρά τα αρκετά χρόνια που βρίσκεται το αυτοκίνητο στην αγορά. Οι διαθέσιμοι χώροι είναι από τους πιο άνετους στην κατηγορία για τους επιβάτες και τις αποσκευές, με χωρητικότητα 285 λίτρων.

Τεκμήριο: 2.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 117,6 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 2 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες και air condition.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Opel Corsa ντίζελ 1.3 DTE ecoFLEX

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 65 PS/5.300 σ.α.λ., Ροπή: 90 Nm/4.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 18,2 δλ., Τελική ταχύτητα: 155 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 120 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Renault Clio 1.2

Η προγενέστερη, 4η γενιά του Clio παραμένει πολύ ελκυστική και δυναμική σε εξωτερική εμφάνιση. Άλλωστε το εντελώς νέο Clio ακολούθησε σε μεγάλο βαθμό τις εξωτερικές γραμμές του προκατόχου του. Το εσωτερικό του μικρού Renault διαθέτει ευχάριστο σχεδιασμό και ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής με τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό. Σε καλά επίπεδα βρίσκονται οι χώροι για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Renault Clio ντίζελ 1.5 dCi 90 PS

Η αρχική του έκδοση εφοδιάζεται με τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης των 75 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί με τον 0.9 TCe αλλά ούτε και με τους ντίζελ, ωστόσο με 0-100 χλμ./ώρα σε 15,4 δευτερόλεπτα κρίνεται απλώς επαρκής για το κοινό που δεν «κυνηγά» τις επιδόσεις. Στα θετικά σημεία του νέου Clio αποτελεί παραδοσιακά η πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε συνδυασμό με την αντίστοιχου επιπέδου προσφερόμενη άνεση.

Τεκμήριο: 2.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 152,4 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, cruise control, air condition και ράδιο CD.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 100

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.149 κ.εκ., Ισχύς: 75 PS/5.000 σ.α.λ., Ροπή: 107 Nm/4.250 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 15,4 δλ., Τελική ταχύτητα: 167 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 5,5 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 127 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

SEAT Ibiza 1.2

Το προγενέστερο SEAT Ibiza του 2013 με τον αρχικό 1.200άρη κινητήρα πωλείται σε χαμηλές τιμές, ωστόσο είναι εξοπλισμένο με όλα τα στοιχεία που απαιτούνται από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, όπως είναι ESP, 4 αερόσακοι, μηχανικός κλιματισμός, ράδιο CD και οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός εκπέμπει ένα δυναμισμό χάρη στις αιχμηρές του γραμμές. Στιβαρό και καλοφτιαγμένο είναι το εσωτερικό του με την λιτή σχεδίαση, τους ικανοποιητικούς χώρους για 4 επιβάτες και το ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 284 λίτρων.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή SEAT Ibiza 1.0 TGI 90 PS με φυσικό αέριο

Μεταξύ των θετικών στοιχείων του SEAT Ibiza είναι η ασφαλής και θετική αίσθηση που αποπνέει στο δρόμο, όπου είναι σταθερό και παρέχει καλή άνεση μέσω της σωστά ρυθμισμένης -για τον χαρακτήρα του- ανάρτησής του. Ο 1.2 λτ. 3κύλινδρος κινητήρας των 70 ίππων διακρίνεται πρωτίστως για την χαμηλή του κατανάλωση, ενώ ικανοποιητικές κρίνονται οι επιδόσεις που προσφέρει δεδομένου του οικονομικού προσανατολισμού του αυτοκινήτου.

Τεκμήριο: 2.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 150 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ράδιο CD.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή SEAT Ibiza ντίζελ 1.2 TDI

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.198 κ.εκ., Ισχύς: 70 PS/5.400 σ.α.λ., Ροπή: 112 Nm/3.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,9 δλ., Τελική ταχύτητα: 163 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 5,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 125 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Skoda Fabia 1.2

Η δημοφιλής προγενέστερη Skoda Fabia με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.2 λίτρων, αποτελεί μια τίμια πρόταση για όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης σε χαμηλή τιμή. Το συντηρητικής αισθητικής μικρό Skoda αποπνέει συμπαγή αίσθηση εξωτερικά και στο εσωτερικό του με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, την πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης. Παράλληλα, η Fabia προσφέρει ένα από τα πιο ευρύχωρα εσωτερικά, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (315 λίτρα).

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Skoda Fabia ντίζελ 1.2 TDI 75 PS

H Fabia είναι ένα σταθερό αυτοκίνητο στο δρόμο και εύκολο στους χειρισμούς, με αρκετά ικανοποιητική άνεση από την σχετικά σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση. Όσον αφορά το 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.2 λίτρων απόδοσης 70 ίππων, κρίνεται επαρκές για τις αστικές μετακινήσεις, ενώ η κατανάλωσή του διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα.

Τεκμήριο: 2.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 153,6 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών και air condition.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PS Monte Carlo

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.198 κ.εκ., Ισχύς: 70 PS/5.400 σ.α.λ., Ροπή: 112 Nm/3.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,9 δλ., Τελική ταχύτητα: 163 χλμ./ώρα, Κατανάλωση: 5,5 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 128 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις